preskoči na sadržaj

Osnovna škola Slakovci

Login
 

 

 

 

Sigurnost na internetu

 

Dokumenti za prikaz
Dokumenti za prikaz
Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 2. 2012.

Ukupno: 138007
Ovaj mjesec: 814
Ovaj tjedan: 241
Danas: 6
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Superpravednici
Autor: Kristina Kulić, 17. 3. 2022.

“SUPERPRAVEDNICI” – KRITIČKIM MIŠLJENJEM DO SPOZNAJE I POŠTIVANJA LJUDSKIH PRAVA

(FILOZOFSKO UČENJE O LJUDSKIM PRAVIMA PRIMIJENJENO NA UČENIKE OSNOVNIH ŠKOLA RH)

Projekt se provodi u našoj školi s učenicima 2.,3. i 4. razreda. Do sada smo imali 3 radionice o ljudskim pravima općenito, o kršenju ljudskih prava, te o lijepom, dobrom i pravednom.

Projekt „Superpravednici“, vođen je idejom kako kvalitetno djecu potaknuti na spoznaju i poštivanje ljudskih prava kroz razne strategije učenja vezanih uz razvoj kritičkog mišljenja. Inspiracija ovog projekta, temelji se na važnim načelima filozofije s djecom, koja kao takva, može proširiti vidike i pomoći im da razvijaju vlastita mišljenja, da promišljaju svoju svakodnevicu, ohrabriti ih da izraze svoja pitanja, potaknuti ih da traže odgovore na njih, pomagati im da izraze brigu za vrijednosti koje su važne svima. Filozofija s djecom potiče uporabu jezika u rasuđivanju kako bi jasnije govorili i pisali, a ono što je i najvažnije, od djetinjstva se uče zajedništvu, jer zajednički, s ostalim sudionicima i učiteljima, dolaze do odgovora na pitanja koja ih muče. Zato je tema ljudskih prava idealna kao tema u programima i radionicama filozofije s djecom. Osim toga, važnost provedbe projekta „Superpravednici“, vidimo i u poticaju na jednakopravnost, razvoju demokratskih načela, tolerancije i suživota u različitostima. Isto tako, dobrobiti projekta reprezentirati će se pute radionica, a kroz razne ciljane materijale, djeci će pomoći u razvoju kritičkog mišljenja, osvještavanju nužnosti poštivanja i aktivnog zalaganja za zaštitu ljudskih prava, potaknuti ih na dublje promišljanje o njima, razvoju vokabulara, razvoju socijalnih vještina, budućim građanskim angažmanima. Provođenje projekta realizirat će se u osam škola partnera kao i u partnerskoj knjižnici, a povratne informacije, u smislu prihvatljivosti i kvalitete projekta, provodit će se putem evaluacija od strane učenika, ali i od učitelja/izvoditelja.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju